close


01.jpg 01

春天早就到了。只是我一直沒發現。問我要樂活還是要慢活。我想我會選慢活。我期待可以再次慢下腳步細細品嚐身邊所有的一切。而不是每天活在壓力下。春天早就來了。但我到現在才想到要捕捉花兒的身影。還好來得及。因為我不知道春天的腳步,是否和現在的我一樣快。

Spring has long arrived.  I failed to notice its arrival.  LOHAS is a luxury, in which I cannot indulge myself.  I miss the slow pace.  I dread the pressure of waking up every day, knowing that there is much awaiting to be done.  Spring has long arrived.  Yet I have only just now remembered to capture their beauty with my camera.  At least I was in time.  I don't know whether Spring is moving forth as quickly as I am now.


02.jpg 02

03.jpg 03

04.jpg 04

05.jpg 05

07.jpg 06

08.jpg 07

09.jpg 08

10.jpg 09

11.jpg 10

深怕我還來不及享受春天,它就悄悄的離我而去。雖然心情有點沈重。但最後來點輕鬆的。

These pictures were taken in fear that I will not be able to enjoy Spring in time.  How long will it linger here, until it quietly slips away?  My heart is heavy, but this should brighten up the tone a bit.

12.jpg


天仙說:去拍照回來正好領回框框寄來的明信片。其實很多時候,低調的部落格,反而比人氣高的部落格更有看頭。因為不用顧慮太多,寫的隨心所欲。這就是低調的框框

14.jpg

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(25) 人氣()