With such beautiful scenery as one seen here in Grasmere, there was just one thing missing - a good cup of coffee.  

環繞在這麼美麗的景色中,我卻欲求不滿。好像少了點什麼。原來少了的是一杯悠閒的咖啡!!

01.jpg

As I walked passed the shop, I knew it would make my day. Friendly service, outdoor seating, beautiful view, what more can you ask for in life?

當我經過這家店的時候,我就知道這一定是我要來光顧的。友善的服務態度、戶外座位、美麗的景色。人生,這樣應該就夠了。

02.jpg

Sometimes the best things are tucked away. The front outdoor seating was luring, but I enjoyed it at the back more. 

有時,最好的東西總是隱藏的。雖然前頭的戶外座位已經很吸引我,但我知道在後面無人干擾的平靜小桌,才是真正我要的。

03.jpg

And as simple as that, toast on eggs could also make it to the most delicious breakfast I had ever had in my entire life.

也就這麼簡單。一份吐司蛋也能讓我覺得是人間極致美味。

04.jpg

Although our encounter was short, the memory lasted till now, and will continue to live.

雖然是短暫的停留,但回憶卻持續至今。也一直會繼續存活下去。

05.jpg

06.jpg



同場加映:Little Chippy Fish and Chips

07.jpg

Of course, when in England, you eat as the English does. No trip would be complete without some fish & chips.

當然,在英國旅行絕對少不了炸魚跟薯條。(要入境隨俗呀)

08.jpg

09.jpg 

 


天仙念:『湖區』系列播放完畢。感謝大家的支持。

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()