01.jpg

This was 'the last supper' in Liverpool. We came to Nando's because it was also my friend's last night in town. It was his favourite restaurant, as we celebrated his birthday here as well. READ MORE. What he loved about Nandos was, obviously, the chicken. But for me, it was the sangria. 

這就是我在利物浦"最後的晚餐"。會選擇Nando's,是因為這也是我麻吉的最後一晚。而這又是他最愛的餐廳。他生日當天我們也是來這裡慶祝的。[點閱舊文]。他當然是喜歡這裡的雞肉餐。不過我喜歡的是他們的水果調酒 - sangria。

02.jpg
This is a half-chicken meal, I think. 
這好像是半雞餐。

03.jpg 
This is my portobello mushroom wrap, and I forgot what was the other thing I had ordered.
這是我的烤超大香菇捲。另外一盤小菜忘了名子叫什麼去了。

04.jpg
And this was the most spectacular - whole chicken meal. 
這就是最壯觀的全雞餐。(西方人有很多不吃的部位,而且也不像我們一樣習慣看到真的一整隻的雞,所以我想應該有很多朋友會覺得很訝異吧!?這就是文化差異囉)

05.jpg  
What was left of the whole chicken meal.
挑戰成功的全雞餐。 


 天仙念:雖然是簡短的一篇,不過寫的還是有點感傷。隔天,我與麻吉在利物浦的生活就要劃下句點。面對嶄新的人生路程,真的是又期待又怕受傷害。不過在這段新的旅程開始之前,我的英國之旅,還沒結束呢!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()