01.jpg

Someone said to me, 'I don't think you'll be able to finish your UK journals, ever...' This is true. I haven't even begun writing about my last two weeks in the UK, and now what am I about to do? Head off and load myself with another three-week full of photos and ideas for blog articles. 

有人曾對我說過『你的英國債還不完啦!』(看到歡迎自己出來自首唷!泰瑞弟弟~)這句話一點都不假。離開英國前兩個禮拜的遊記,我連動筆都還沒開始動筆,我現再又要出發去裝滿三個禮拜的圖片以及文章靈感量!

02.jpg
Inside a train. 火車車廂內部。

03.jpg
Table convenient for work. 方便工作的桌子。

04.jpg
Socket for laptops and mobile phones. 手提電腦以及手機專用插座。

08.jpg 
Outside Bristol train station.
攝於布里斯托車站外。

Dear England, here I come again!

親愛的英格蘭,我又來了!!


 天仙念︰在天仙再度回味英國的同時,大家也別閒著。
只要在回應區裡寫下當初是怎麼來到/找到『天仙的花園』,就有機會獲得【倫敦】、【劍橋】、【牛津】等地區的明信片。
規則:
1. 公開留言中寫下認識『天仙的花園』的機緣。
2. 悄悄話方式留下寄件人姓名及地址(如不願意留真實姓名請勿參加。英文名可接受)
3. 感謝潛水客默默的持續支持。但本活動僅限定給『天仙認識的朋友』(格友、親戚、同事、學生等)
4. 即日起至七月十五日截止。(尚未決定開放幾位,不過先搶先贏。動作請快!)
5. 此活動恕不公開發送名單。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()