The best thing that happened to me during my trip to Canterbury, was being able to spend a couple of days with one of my best friends in high school.  Before reuniting in the UK, we had not seen each other for 14 solid years. 

在坎特伯里的旅程最難忘的事情就是能夠跟我高中的摯友相處上個兩三天。其實在我到英國之前,我們失聯了十四年之久呢! 

01.jpg
This is the scene from the window of the room where I stayed. 
從客房窗戶看到的景觀。

02.jpg
Plants under loving and tender care. 
被細心照料的室內盆栽。

03.jpg
Basil whose leaves made their way to my breakfast.
新鮮可現摘現料理的羅勒。

04.jpg
My mate's flatmate's chilli plants. 
友人室友種植的辣椒。

05.jpg
My breakfast. 
我的早餐。

06.jpg 
Web in the garden.
好完美的蜘蛛網。

It was such a pleasant stay, that I could not refrain from going back and spend some more time there in 2010. It was also so lovely that I wished I didn't have to leave!

這段時間真的很美好。美好到我2010年再去英國遊玩時,又跑去打擾人家。也美好到,我好捨不得離開呀! 


天仙念:雖然沒有拍到房子的全景,但相信從這照片中可感受出住在這裡的愜意啊!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()