I thought I had finished the Canterbury entries, but it turned out, there are still a couple of things I wanted to share. This is one of them - the European Food Festival. I think it's an annual event, held in fall. It is festivals like this that really makes one enjoy the UK even more! 

原以為坎特伯里的故事已經講完了,翻翻照片才發現還有幾樣東西想要跟大家分享。這個歐洲美食祭就是其中一個。這種活動啊,我想就是令我更喜歡英國的原因之一呢!(明明pub才是主因.... )

01.jpg

02.jpg  03.jpg

04.jpg
I don't really recall what I thought of this. Obviously it was good, but not good enough for the memory to last till now.
有點忘記這個味道如何了。或許好吃,但應該沒好吃到我現在還記得它的味道。

05.jpg
Statue in the park. 公園的雕像。

06.jpg  07.jpg08.jpg  09.jpg
Miscellany 五花八門~

10.jpg
Cute coaster 可愛的杯墊

11.jpg
Olives 橄欖

12.jpg
Tents, endless tents... 好多好多攤位~

13.jpg
A taste of Spain. 西班牙的~

14.jpg
More cats. 又有貓咪囉~ =^.^=

15.jpg
Evil, evil!! 我也淪陷了~

16.jpg 


 天仙念:我想我真的很偏心喔~因為我在英國除了牛肉還是不吃之外,其他真的都吃耶!(到最後啦!剛開始還是有堅持)

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()