01.jpg

This is Buckingham Palace! Recall what I said before, that I lost all the photos I had taken on my first day? Well, I came here on my first day in London, and caught the changing of the guards. I made sure I did, so that I could have the photos and keep for all eternity. You can imagine how devastated I was when I discovered I had so stupidly deleted all the photos! 

這就是白金漢宮啦!還記得我之前說,我手殘把第一天的照片全都誤刪了嗎?其實讓我最心碎的就是因為我第一天來的就是這裡。而且我還有確認當天我可以看到禁衛軍交接典禮!你可以想像當我發現我誤刪照片時當時的心情嗎?

02.jpg

But I think God showed a lot of mercy towards me. Even though I will never be able to get those photos back, in some ways, I think I might have gotten even better photos on this second trip. 

不過我覺得上天還是對我不錯的!雖然第一天拍的照片回不來了,但換個角度想,我覺得我這第二次拍到的照片還比第一次拍到的還要更不錯!

03.jpg

It was rather witty of me to have left enough time for another quick trip around this area to re-take the photos. 

我覺得我把行程安排的實在太好了!讓我還有足夠的時間可以重新再來這裡快速的把刪掉的照片重新再拍一次。

04.jpg

The Union Jack's afloating, meaning the Queen's gone out!

今天飄的國旗是聯合王國國旗,表示女王不在家~ 

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

If you've seen your share of statues, you'll soon be able to tell from Elizabeth I from Victoria, too. 

在親眼看過一些雕像之後,其實不難判斷出到底是伊莉莎白還是維多利亞。

09.jpg

This, is Queen Victoria, of course. 這,當然是維多利亞囉!

10.jpg
And a memorial of Princess Diana. 還有記憶黛安娜王妃的~


檢視較大的地圖

to be continued... 

未完待續... 


天仙念:天氣這麼好,雖然讓照片更亮眼,不過超不像倫敦的哩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()