As I was remorsing for the lost photos I had taken of the changing of the guards, all of a sudden I saw the following...

當我還正在為我刪掉衛兵交接典禮照片時,以下場景開始出現在我面前:

01.jpg

Is the Queen coming?

女王要來了嗎?

02.jpg

Wow! A much better view than I got on the day I saw the actual ceremony! 

哇!比看到實際儀式那天還要更清楚耶!

03.jpg

Although I had lost all the photos of the actual ceremony, I thought this was even better! Because there were less people! 

雖然誤刪了儀式的照片,不過我覺得這還更好!因為周圍的閒雜人等少了不少!

04.jpg

I followed them here, at the end of St. Jame's Park. That's where they stopped, and waited. For what? I never found out...

我跟隨著他們到這,就在St. James公園的另一頭。他們停在這等著。等什麼?其實我至今都搞不懂。

05.jpg

Ooops. Someone dropped something! 

有人(馬)偷便便喔~

06.jpg

Cool! 帥喔!

07.jpg

Uniformity even when 'at ease'... 連稍息也這麼整齊... 

08.jpg

But the guards remain focused. 不過衛兵們還是很專注~

09.jpg

This angle seemed like they're about to charge! 看似要開戰!(誤)

10.jpg

After waiting to see what exactly was going on, I had to give up and leave. This had only been the start of a new day, and I had a full itinerary waiting! 

想一探究竟,但等了一陣子後我就放棄了!因為當時還是一天的開始。這裡走完行程還排得滿滿滿!所以他們到底在這做什麼,可能我一輩子都不會知道吧!

More information here: 
更多資訊:
http://www.changing-the-guard.com/


檢視較大的地圖


天仙念:如果想要看衛兵交接典禮,請先查詢時間。原則上是兩天一次會有交接儀式。為了確保有個好的觀賞角度,也請記得提早一小時到。當天可將Westerminster Abbey, London Eye, Big Ben & Houses of Parliament周邊的景點安排再一起~ 搭倫敦地鐵至 Green Park,再穿過Green Park就可以看到壯觀又華麗的伯金漢宮囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()