There was a bit of time left before I should start heading home. I found this pub randomly, and decided to have a pint here because it had a beer garden. When I found the beer garden, I was amazed by how spacious and beautiful it was. 

離我應該啟程離去之前還有點時間。走著走著找到這間pub。決定進去一探究竟是因為它號稱有個beer garden。當我走到花園時,真的被那寬暢又美麗的空間給嚇到!

01.jpg
The walls were painted. 牆壁上還有漂亮的圖樣

02.jpg
Look how spacious this place is. 你看,真的很寬敞吧!

03.jpg
And very floral as well. 而且到處都有花兒~

04.jpg
But the best thing is... 部過最棒的還在後頭... 

05.jpg

When I was ready to head out, I took the chance to take some shots of the inside (but none turned out well, that's why you don't get to see any posted) One of the bartenders asked me if I needed him to take a picture of me for me. After I accepted the offer, I asked if I could sneak behind the bar and have a picture of myself there! He was a bit hesitant at first, but then agreed. He hurried me and made sure the boss didn't notice, took the picture, and let me out of the bar again. 

我正要離開的時候,趁此時趕快拍拍內部景色(不過沒一張拍好,所以才沒貼出來分享)。其中一個bartender跑來問我需不需要幫我拍照。我很高興地答應了。不過我又問他,可不可以讓我進去吧檯裡拍一張。他原本不敢讓我進去,不過看我從遠方來,就只好答應了~叫我趕快進去,免得被店長看到。快速拍了一張之後就讓我出來。

And voila! 這就是傳說中的吧檯照:
06.jpg  


檢視較大的地圖  


 天仙念:但其實真正的重點不是這張照片,而是拍這張照片以及沒被我拍到的帥哥bartender們~~

arrow
arrow
    文章標籤
    約克郡 酒吧 pub 英國
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()