close

身為家貓的樂趣實在有限...  不能出去亂跑,只能在家偶爾抓抓蟑螂或是陪媽咪玩啤酒瓶蓋。平時的娛樂還有看看窗外。不曉得媽咪到底再想啥。沒事住那麼高?叫我怎麼抓小鳥?


One thing about being a full-time house cat is that your choices of entertainment are limited...  Can't go runnin' 'round... The most basic entertainment is chasing cockroaches and running after beer bottle caps.  Mustn't forget 'window-watching'!  But I wonder what Mommy was thinking... Why in the world are we living so high up?



好大的誘惑!! TEMP~~~TA~~~~~~TION!!!


可惜我抓不到.... I can see you... but I can't catch you! SIGH!!

給我記住!U GIMME REMEMBER!!


貓媽補充:不愛貓的阿姨最近對他另眼相看。原因是因為某天晚上不在家,竟然出現了一隻蟑螂。Angelino沒兩三下就把讓他束手就擒。真是厲害啦!我回來聽了也一直對他讚不絕口~~  只是...你確定你今天晚上要跟我睡嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()