01.jpg

Other than being the home of one of my most beloved poet of all time, William Wordsworth, The Lake District is also home to the popular charismatic author of Peter Rabbit - Beatrix Potter. In the numerous gift and souvenir shops ubiquitous around the region, you will see not only Wordsworth related items, but even more Peter Rabbit related items. 

湖區不僅是我摯愛詩人William Wordsworth的故鄉。他同時也是『彼得兔』作者Beatrix Potter的故鄉。在湖區各種禮品店哩,你可以找到很多Wordsworth相關的周邊小物,但你同時也不能錯過各式各樣的彼得兔周邊商品喔!

02.jpg
Peter Rabbit bags.
彼得兔購物袋

03.jpg
Pocket books
口袋童書

04.jpg
Coasters
杯墊

05.jpg
Doorknob signs
掛在門把的牌子

06.jpg
Stuffed Peter Rabbits
彼得兔玩偶

07.jpg
Ornaments
飾品

08.jpg
Collie, for Fangorn
給Fangorn的牧羊犬

09.jpg
Yorkshire Terrier, for kk
給kk的約克夏

10.jpg
Tea pots
茶壺
[翻譯︰如果男人來自火星,為什麼他們不留在自己的星球?]

11.jpg
Mugs
馬克杯
[翻譯︰我的吻功比我的廚藝強。]

12.jpg 
Angelino found at the Lakes.
兒子也來湖區了~


天仙唸︰我該慶幸去的時候只是個窮學生嗎?不然我在這兒會敗掉多少££啊!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()