close

01.jpg

Don't I just love to stall! Okay, I promise that this is the start to my 2010 UK trip articles. Upon my return to Taiwan on October 5th, 2009, I was so devastated to leave. Then, in December of that same year, I was lucky enough to gain a chance to go back to the UK, only this time as a full-time tourist. Thanks to my many friends (and a teacher), I'd had such a splendid time traveling around places I have been and places I have not been! 

Thank you, friends, for making this second trip to the UK, yet another unforgetable memory in my life! 

真是愛拖戲啊!不是啦!我不是故意的!這真的是2010遊記的開始!2009年十月五號抱著不捨的心情回到台灣。不過當年底又讓我獲得一次能夠再次回到英國領土的機會!真是開心的不得了!這次,當然是以全職的遊客的身份來逛遍英格蘭!多虧有眾多朋友(以及一位老師)的收留,讓我這一次又帶回了滿滿的回憶!這次我二度拜訪了一些地方,但也去了許多從未去過的地方!

感謝各位朋友,讓我這次再訪英國行,又是滿載而歸!


天仙念:如果我說,這篇會出生,是因為我太愛這張照片,卻又不知道往哪篇遊記擺,會不會被打??*閃*

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()