喵嗚~~
睡覺是我的嗜好。平時沒事就愛睡覺。所以我的睡姿也有很多花招喔!繼上次【喵嗚】睡覺也要做瑜珈之後呢,又被媽咪拍到我的睡姿啦!這可是難得得照片喔!因為常常媽咪一有動靜我就清醒了。這次被他拍到了,真是可惡啊!媽咪!我要小魚乾當酬勞喔~~

Meow!
Sleeping is my favorite pastime.  I love napping whenever, wherever.  That's why I have a dozen sleeping postures.  Sometimes I do yoga while I sleep, other times I just completely relax!  Mommy got a shot of me this time.  Consider her lucky.  'Cuz most of the time, I wake up at her slightest movements!  Mommy!!! I want some dried fish in return for these shots!



I was really sleeping! 我真的是在睡覺...





貓媽念:兒子,我們相處的時間不多了。我知道你跟貓爸會相處的很好。可是,我會好想你呢!一年過後,你還會記得我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()