close

00.jpg

Hi Sushi is one of my favourite sushi joints. Although it's a lot pricier than Sushi Express, the quality of the food is incomparible. This is not my first visit, but it is the first time that I actually remembered to take photos. 

海壽司是我最喜歡的壽司餐廳之一。雖然比某間平價壽司貴上許多,不過食材的新鮮度跟多樣化是不能比較的。雖然這不是第一次拜訪,卻是我頭次有記得要拍照的一次。

00a.jpg

I had mistakenly thought that photography was prohibited. But the waitresses didn't stop me taking photos, so I guess it's okay.

我誤以為這裡不能拍照。不過服務員看到我拍照也沒阻止我,所以應該是沒關係的吧!

02.jpg

Cute container for Japanese mustard - wasabi. 

裝芥末的可愛小容器~

03.jpg
*Drink responsibly. *未成年請改喝未發酵麥茶

A glass of beer is inevitable. 

一定要來杯麥茶的啊~

01.jpg

Unlike Sushi Express, prices are designated by the colour of the plates. So do be careful what colour plate you take. Or else you could easily over spend! 

這裡不像平價迴轉壽司,盤子的顏色就是價格!所以領取食物的時候,記得看看價格。不然一不小心可能就會吃到破產啊!(誤)

04.jpg

Even this salmon nigiri tastes delicious. 

就連這種很一般的鮭魚握壽司都超好吃!

05.jpg

The plates will be left on the table. This is not because their service is bad. It's because they'll need it to determine how much you'll have to pay. 

放在桌上的盤子,在結帳時服務員會來將他分類並且算出你需要付多少錢~

06.jpg
Salmon eggs
鮭魚卵

07.jpg

This is one of my all-time favourites! Unfortunately, we were all too full to grab another one of these just for the sake of a photo. 

這是我最最最喜愛的一道!不過等我想到要拍照時,大家都已經吃得很撐了!所以就沒有為了拍照再拿一盤~

08.jpg  

This was the masterpiece of five people. It's not the most remarkable record, as I don't think we were too hungry that day. 

這是我們的戰績。當天有五個人,所以不算是很優異的戰績。我想是因為我們當天都沒有特別餓~


檢視較大的地圖 


天仙念:雖然文中有隱約與另外一家平價迴轉壽司做比較,但天仙沒有要批評另外那一家的意思。因為那家平價迴轉壽司,是我在台灣遇過服務最好!客服善後做的最貼心,最完善的一間連鎖餐廳!兩間走的是不同風格,所以真的沒有要批評的意思~~

 
arrow
arrow

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()