Uni-Hankyu opened some time at the end of 2010. Since then, I had been there twice, against my will, and both on busy weekends. I was immensely annoyed with the crowd, but most of all, by how confusing the whole place was. I thought to myself: I'll never come here again! Well, on the weekend, anyway. 

統一阪急好像是去年底開幕吧!剛開幕的時候我去了兩次,都不是我自願的。而且都是在周末。我不只是被人群嚇到,我還被整個不清不楚的路線給疑惑住。所以當時我告訴自己:我以後再也不要來了!(至少不要在周末來)

Some time later, I came here again to dine with a friend on a weekday. This time I found it acceptable. Thus, this time, when a friend was in town, I decided to give the place another shot - since there were more choices of restaurants here. 

之後,我與友人又來這裡一次。那天吃晚餐是非假日,所以人不多。感覺比較像是正常的百貨公司。所以當我另外一個朋友北上,我就提議來這裡。畢竟這裡有比較多選擇。

We weren't very big on being adventurous, and thought that we should go for something we'd already had before. Since I'd dined at Ootoya before, I thought it would be a good choice. 

不過當天我們沒有很想要冒險,所以就想說選一間我們其中一人吃過的。看到之前在台北車站二樓吃過的大戶屋,感覺也還不錯,就提議在那解決晚餐。


01.jpg
My fish set meal. 我的魚定食。

02.jpg
No fish is complete without lemon. 一訂要加檸檬才完美啊!

03.jpg
Soup and sides. 湯&附餐

04.jpg
Boiled veggie and meat. 煮物

05.jpg
BBQ Chicken salad set 照燒雞腿排沙拉套餐

06.jpg
Mmmm... yum! 看起來真不錯!

07.jpg

The fish wasn't bad at all. But it's a little difficult to eat because of all the fish bones. I think I'll try another fish next time. 

這魚很好吃,可是我覺得他得魚翅有點難處理。我想下次還是點些別的好了~



檢視較大的地圖


天仙念:整個很正常的一餐~

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()