01.jpg

This was a pub recommended by a friend of mine. When knowing I was heading to Leeds, it was the first thing that she recommended, knowing how I love pubs. When I got to Leeds, I realised that this was very close to where my host's place was. Of course I was not going to miss out on this. 

這是一間我朋友推薦必去的pub。當我與友人說我會去利茲,這可是他第一個想到要推薦的地方呢!當我抵達後發現,這恰恰好就在我下榻處不遠。了解我,就知道我更不可能錯過啦!

02.jpg

Simply put - it's a boat on land, transformed into a pub. 

簡單來說,就是一個船隻造型的pub。

03.jpg

Looks like any other pub, but unique in its theme. 

看起來跟一般pub沒啥兩樣。但特色就在於他船隻的主題。

04.jpg  

There is an open space on the first floor of the pub. Great for an outdoor pint on a good day. 

天氣好的話,可以到二樓的戶外區座座~


 天仙念:其實利茲還有一間更有特色的pub - 由教堂改建成的pub... 只是我知道得太晚... 只好等下次囉(咦?)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    天仙 (Celeste) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()